Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MG

Vilken server/servrar vill du ansöka till?
Mg servern#1
Min steam id STEAM_0:0:463189438 och ur https://steamcommunity.com/profiles/76561198886644604/ 
Information om dig (ålder, namn, IGN, hobby, etc etc)
Hej zhell, detta är min ansökan till mod/admin!! jag vill var just admin/mod på din server för att jag har älskat den så mycket. Om man ska berätta om sig själv så Ja heter Viktor vissa kallar min Vicke jag gillar skolan och alla pass där. jag gillar olika mat rätter t.ex fisk pannkaka hamburgare och pizza jag brukar ta den vezovio pizzan med skinka och ost. jag har börjat spela på eran server och jag gillar den mkt. Mina favorit spel e gta call of duty black ops 3 och 2 csgo rocket league och massa andra,. jag brukar titta på zaitr0s sampe falkens  livestreamar mest. Mod/admin har altdid varit min dröm på din server.Jag Vill det på din för du är populär och jag är alltid inne 100% alltid inne förutom om jag är borta elr måste röra mig. Jag är förmodligen för ung men det är värt ett försök.ps 08
Jag Hoppas detta räcker för det är typ allt om mig !Jag vet basic commandsen tex slay gag kick ban mute. och massa fler.Har du några egenskaper som skulle vara hjälpsamt?Jag vet alla basic commands tex slay gag mute kick ban och hur länge beronde på situation. Jag kan okså lite fler.[b]Vad får dig att bli unik?För att jag gillar eran server och ni har många spelare så att det blir lättare för andra alltså kan hjälpa till.[b]Har du fått bestraffning på servern på något sätt?Jag har aldrig fått något sraff eller blivit tillsagd.[b]Hur länge har du spelat?Jag vet inte riktigt men för ett år sen spelade jag på denna och börja igen så ganska länge.[b]Hur mycket tid kan du dedikera till att vara på servern?Ganska läng typ 4-5 timmar per dag elr längre.[b]Något annat du vill tillägga?Nej jag är nu klar.[/b][/b][/b][/b][/b]

Använd dig av mallen -> https://pwnzone.net/forum/showthread.php?tid=3 , samt lägg ner mer tid på din ansökan
Admin 
Discord: yorchE #3545 
Steam: yorchE
                                                                                                                                        [Image: xxxtentacion-gif.gif?w=450&h=253]                                  

Som yorchE sa, använd mallen samt så måste du vara registrerad på sverok ifall du ska kunna få en chans att bli admin.

Lycka till!
Currently head admin on hns

Discord: Calle#1355

Tycker inte du passar som admin. -Rep
Helper

If you have any questions please contact me on discord: Henkimo#6812

Hej!

Jag har bestämt mig för att neka dig eftersom att jag tycker att du är för ung för att bli admin. Sen så har du inte registrerat dig på sverok vilket är ett måste ifall du vill bli admin här. Din ansökan är även väldigt rörig vilket gör den ganska svårläst.

Ansökan nekad.
Currently head admin on hns

Discord: Calle#1355

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum powered by MyBB