Adminansökan Albert Aiin

Status
Not open for further replies.

Albert Aiin

Member
Jan 12, 2020
0
0
1
User name: Albert Aiin

Vilka servrar vill du bli admin på?
JailBreak.

Information om dig
Yes jag heter Isac och är 14 år alltså 05:a fyller år i november och jag tycker om att spela spel och gillar speciellt att spela League of legends aka LOL. Gillar även att spela Csgo ifall ni inte redan förstått det men spelar inte så mycket comp spelar mest på Eran server JailBreak då. När jag har kört JailBreak så har jag upplevt många jobbiga situationer men folk som inte följt reglerna för att inte admin är inne och folk har börjat tröttna på det och lämnat jag skulle vilja lösa det men också kunna behandla folk med respekt när dom kör och inte använda min Admin rank för Fame eller makt.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag har varit Admins på många grejer som t.ex En Minecraft server som heter Hypixel men jag slutade som Admin för jag slutade köra Minecraft. Jag har även varit Admins på många Discord servers vänner till kända servers.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jag är bra på engelska ifall det skulle behövas jag gillar att göra saker så att folk har roligt men kan även vara seriös när det behövs som t.ex ifall någon är elak eller rasistisk mot en annan.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
(Jailbreak) Vad jag kommer ihåg va det Ct-Ban där jag glömde picka warden när jag va sist kvar och dödade 2 T:s och blev då Ct-Bannad Av min vän Ankan. Nu har jag läst reglerna dagligen och dom sitter i skallen nu.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Jag började spela seriöst på servern 2019 sen slutade jag helt från Cs men sen började jag och köra nu i december och körde en massa del servern.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag har inget jobb men jag har skola som dom mesta har på servern slutar runt 15.00 dom flesta dagar. Inte alla dock, så det blir nog 7 timmar per dag som jag kan spela på servern. Vissa dagar kanske jag inte känner för det men för det mesta kommer jag spela mycket för jag tycker det är väldigt kul.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Jag är bra på att diskutera med folk och komma överens samt säga till.
Discord: Albert Ain#8618

Last edited:

Crybd

Admin
May 20, 2019
9
22
3
Malmö
-rep Har inte sätt dig på JB, behövs inte fler admins där heller skulle jag säga 😃

• Like
Reactions: Albert Aiin

Crybd

Admin
May 20, 2019
9
22
3
Malmö
Jag är inne nästan varenda dag. Det kan ju vara så att vi är inne på olika tillfällen.
Så kan det vara, men om du någon gång ser mig inne så hälsa :)

Status
Not open for further replies.