Adminansökan cool

Status
Not open for further replies.

eggo

Member
Feb 9, 2020
0
7
3
15
Sverige - Östersund
User name: cool

Vilka servrar vill du bli admin på?
BHOP, 1V1, RETAKE

Information om dig
Tjenare! Mitt namn är Robin och jag är 14 ATM men fyller 21 mars. Jag gillar att vara ute med kompisar och att spela ganska mycket men älskar att ta det lugnt liksom vem gör inte? Aja mina hobbys är Lastbilar (Min pappa håller på med sånt), Gymma och lite små saker som inte är jätte roligt fast jag gillar att göra det lite t.ex Fotboll, Basket och golf.

När jag och mina kompisar går ut brukar vi oftast käka och gå o köpa kläder och lite sånt. Och ha det allmänt nice helt enkelt men vi brukar också gymma ganska ofta fast det är oftast i 2-1 timmar så det spelar ej så stor roll. Jag vill också lägga till att jag var trail på denna server förut men avgick för att jag hade inte tillräckligt med tid då. (Jag var 13 vid den tiden) Och jag blev inte utkastad från staff teamet utan valde att avgå själv.

Mvh Robin.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Ja, Som sagt jag var admin på eran server förut och visste hur allting fungerade jag var snäll men även hård för att hålla reglerna och straffa dom som ej gjorde det dom skulle.

Ta det ej bokstavligt om man gör något litet fel behöver man bara säga åt dom inte "straffa dom med något stort" Så jag tror jag skulle kunna passa in i er server igen!

Och desutom har jag varit admin på ett spel som heter "FiveM" Eller det är som ett online mod där man rp:ar i GTA fast appen heter "FiveM" och det är exakt samma commands i FiveM som i cs:go t.ex /kick /ban men det finns inte direkt /gag och /mute och fler saker.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jo, Jag är en mogen grabb och kan göra mycket själv. Jag är hård inom regler och kommer se till att folk gillar mig.
Jag minns förut att det vara många som gillade mig och tyckte att jag var duktig inom arbetet som en trail/admin och därför borde ni just välja mig för att jag är som man kan kalla det "Professionell" inom att vara admin (Det finns säkert många som är bättre än just mig. Men dom är också "Professionell".

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Nej, Jag har aldrig blivit bestraffad vad jag minns.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Jag började att spela 2018 någon stans i mars kanske eller november jag minns att jag ansökte om admin i mellan mars/november!

så jag har spelat i ungefär 2 år fast som sagt jag tog en paus men har fortfarande koll på alla regler och sånt!

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag har inte ett jobb eftersom att jag inte är 18+ jag vet att man kan ha jobb fast man är 14/15 också men det har inte jag.

Så jag kommer nog att kunna lägga ner mycket tid på eran server. Runt 6-7 timmar varje dag skulle jag väl säga. Slutar skolan runt 14:50-15:40 så det är ganska sena dagar jag har och på helger skulle jag nog kunna dra upp siffran till 12-10 timmar!

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Näää, Skulle bara vilja säga Alla som gör ansökningar jag önskar er ett lycka till!

etunalucas

Admin
Dec 12, 2019
7
17
3
17
Södermanland, Eskilstuna
+rep ganska bra ansökan
+kunskaper sen innan
+börjat köra retake mycket, och verkar vara najs
(Börjat sett dig mer inne)
+rep mogen
+rep trevlig

(Edit: Du skulle passa som admin på pwnzone, du vet hur man beter sig och är trevlig)

Last edited:
  • Like
Reactions: eggo

Viktorson

Member
Nov 11, 2019
0
2
3
+rep relativt bra ansökan, känner dock att 12 timmar på en helgdag känns lite överdrivet men bra annars.
+rep erfarenhet som admin sedan innan
-rep inte sett dig på retaken något

• Like

Walter

Member
Jun 18, 2019
0
1
3
Finland
kk2020.fi
+rep Bra ansökan med mycket detalj!
+rep har erfarenhet som admin
+rep verkar vara en mogen och skön grabb!
-rep aldrig sett dig på 1v1 servern.

Lycka till! :)

• Like

SasaN

Admin
May 20, 2019
1
10
3
+rep helt ok ansökan och verkar trevlig
-rep har knappt sett dig på bhop.

Lycka till!

• Like

Paint^

Member
Jan 12, 2020
0
3
3
24
Enköping
Jag har bara goda erfarenheter av cool!
+Rep varit väldigt aktiv senaste tiden på 1v1.
+ Rep Bra social förmåga, trevlig och bra humor.

+Rep Noll träffar i Pwn’z Belastningsregister.

+ Rep överlag en bra och välgjord ansökan i mitt tycke.
Lycka Till Cool!

• Like

shinobi

Head-Admin
Oct 31, 2019
0
9
3
Tycker inte du passar som admin/trial för tillfället. Du får gärna ansöka igen om 2 - 3 veckor.

• Like
Status
Not open for further replies.