Adminansökan Dala

Status
Not open for further replies.

Dala

VIP+
Jan 19, 2020
0
2
3
User name: Dala

Vilka servrar vill du bli admin på?
Jag vill bli Admin på MG course/1vs1 eller Swedish retakes.

Information om dig
Mitt namn är Kalle Dahlqvist och jag är 16 år gammal och jag bor i Örnsköldsvik, en fin liten stad, vilket ligger cirka 45 minuter från umeå, Med tåg då. Mina hobbys är att spela olika spel som Gta, Csgo, Rust osv, Mina andra intressen utanför dataspel är boxning. Jag har gått i boxning i cirka 1 år vilket jag tycker är jätte kul. Man får bra träning och man blir bättre på att slåss, jag gick på Guldstadens BK i Skellefteå, gillar även att gymma. Jag gymmade förut för att rikta mig mot bodybuilding, och då körde jag med mycket vikter såsom bänkpress, Hantelpress, bicepscurl osv. men sen flyttade jag till ett hvb hem i Skellefteå och då slutade jag med allt för jag mådde inte så bra eftersom jag fick lämna hela min familj här och bo med massa andra ungdomar och personal dygnet runt. nu har jag flyttat hem efter cirka 1 år och 6 månader. Jag bor med min Mamma, och har kontakt med Pappa men bor inte där.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag har varit Admin på många servrar Fp3gaming.net nerp.tf, pwnzone.net och ett par andra servrar på gta och minecraft.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jag är unik eftersom jag har varit Admin så mycket förut och jag kan alla Commands och har även varit Admin på Pwnzone mitt alias var polisbil och var omtyckt av många och gjorde mitt jobb rätt. Även att de är skönt att ha kontroll över barn eller vuxna som inte kan bete sig, så man kan visa var skåpet ska stå och att man kan inte hålla på hur som helst. Och är en generellt väldigt mogen och skön grabb men kan vara väldigt strikt när nån inte följer Pwnzones regler,

var Admin där i cirka 8 månader, för cirka 1 år sedan men sedan börja jag skolan och då slutade jag spela och försökte ta skolarbetet före allt. och då blev jag såklart inaktiv och det var då tappa jag min Admin. Men jag tänkte ansöka igen nu när jag har mer tid till servern. Och för jag är väldigt aktiv varje dag och gillar att hjälpa folk

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Jag har blivit Mutead 2 gånger av en Admin och de var nyligen bara den här veckan men jag fick ingen varning, ingenting. Och anledningen var att jag satt och snacka med en kompis in-game och hade musik i bakrunden och då fick jag 6 timmar utan förvarning.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
jag har spelat totalt i runt 2 år. spelar på alla pwns servrar men jag har dedikerad mest tid till mg course och Swedish retakes.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag har inget jobb så jag kan lägger ner tid varje dag från typ 14.00 till 23.00 eller längre på helgerna.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Bara att jag gillar er server väldigt mycket och vill hjälpa den växa :) , EDIT: Skrivit mer på min ansökan som Admin bad mig göra. så nu är den klar :)

Last edited:
  • Like
Reactions: svenåke

yorchE

Admin
Jun 19, 2019
2
4
3
+Rep riktigt trevlig.
+Rep Har varit admin tidigare och han var riktigt bra.

-Rep en litet kort ansökan, lägg bara lite mer tid på den.

Lycka till!

AronW05

Member
Jan 3, 2020
2
1
3
+ Rep shysst
+ Rep har varit admin innan
du sa att du är admin på en massa andra servrar redan. Klarar du av att vara admin på en till verkligen?

etunalucas

Trial-Admin
Dec 12, 2019
6
5
3
16
Södermanland, Eskilstuna
+rep aktiv på nästan alla pwnzone server
+rep rolig
+rep har varit admin på andra ställen
+rolig och mogen

Last edited:

Alexander

Member
May 20, 2019
0
2
3
Västernorrland, Sweden
Jag tycker att du har bevisat på servrarna att du är tillräckligt mogen att ta dig an på adminrollen, och du har dessutom varit admin innan. Du vet även reglerna och när saker och ting går för långt, och då säger du stopp, vilket är ett stort +plus.

Skulle gärna vilja se dig som admin, vi behöver mer norrlänningar ;)

Lycka till!

coolberg

Admin
Aug 14, 2019
1
5
3
-rep från vad jag har sett från retake
-rep gillar att prata mer än att fokusera på spelet
-rep lyssnar inte på admins och förstår inte innebörden av sina handlingar

@Flugo

Dala

VIP+
Jan 19, 2020
0
2
3

@Flugo
Moget att bli frustrerad/irriterad för att jag sa en sak till dig som du inte tyckte om, Men visst kör ditt race. Samt att man får ta de jag säger med en nypa salt för jag menar inget illa. jag är på servern för att spela och ha kul samt att sprida skratt och glädje, du är den ända som tagit illa upp över en liten grej jag sa. Plus så har du aldrig spelat med mig på Retakes bara 2-3 gånger så du vet inte hur jag är som person, så du ska inte uttrycka hur jag är på servern innan du känner mig :) <3

Last edited:

Alexander

Member
May 20, 2019
0
2
3
Västernorrland, Sweden

@Flugo
Ville bara säga att jag tycker att det där inte riktigt stämmer då han varje gång jag varit på servern samtidigt som honom varit lydig och pratglad. Att han ofta pratar måste inte alltid vara negativt då han får folk att prata och kommunicera på servern. Vissa pratar ofta vissa ibland och andra aldrig.

• Like
Reactions: Dala

Rand

Admin
Dec 1, 2019
3
4
3
+rep har snackat med Dala, några gånger och han låter som en trevlig och pratglad kille.
+rep snäll
+rep aktiv

Crybd

Admin
May 20, 2019
9
22
3
Malmö
+rep aktiv
+rep bra ansökan :D
-rep du vart mutad här om dan och du vart sur, det kanske var en felaktig bestraffning. Det vet inte jag något om.
Dock tyckte jag det var oproffsigt av dig att säga emot och fortsätta, han skulle inte ändrat sig, även jag bad dig sluta diskutera då det bara var 30 min.
Lycka Till Dala! :D

Last edited:

Crybd

Admin
May 20, 2019
9
22
3
Malmö
-rep du känns allmänt dryg mot mig och du beter dig omoget, du fick även 24 timmar ban. Plus mutes när du söker till admin.

Dala

VIP+
Jan 19, 2020
0
2
3
-rep du känns allmänt dryg mot mig och du beter dig omoget, du fick även 24 timmar ban. Plus mutes när du söker till admin.
Va snackar du om, fick ban av servern när jag skrev på min tag: Inte admin'' för de var många som trodde det. så var har de med dehär och göra?? ,och än hur otrevlig du säger att jag är mot dig så påverkar de inte hur jag behandlar andra som admin?', Jag skulle säga att jag är trevlig mot dom som är trevlig mot mig :)

Crybd

Admin
May 20, 2019
9
22
3
Malmö
Va? Så du ska vara trevlig mot alla men det är ok att vara otrevlig mot mig?

Dala

VIP+
Jan 19, 2020
0
2
3
Va? Så du ska vara trevlig mot alla men det är ok att vara otrevlig mot mig?
Du får tycka att jag är otrevlig mot dig men de skulle jag inte påstå isf är du väldigt lätt kränkt :)

Crybd

Admin
May 20, 2019
9
22
3
Malmö
Jaja, strunt samma vi slutar diskutera här, vill bara säga att fler tycker du är dryg mot just mig. Lycka Till!

• Like
Reactions: cool and coolberg
Status
Not open for further replies.