Adminansökan Doggyeater

Status
Not open for further replies.

Doggyeater

Member
Aug 11, 2019
0
0
1
User name: Doggyeater

Vilka servrar vill du bli admin på?
Jailbreak.

Information om dig
Jag heter Simon. Jag är 14 år gammal och jag har tycker att det är grymt roligt att spela cs (speciellt på er jailbreak server). På min fritid brukar jag spela, hänga med vänner eller träna badminton. Jag spelar flera olika spel men det jag spelat längst är cs. Det bästa med jailbreak är att det finns så mycket att göra. Man kan antingen bestämma genom att vara CT eller så kan man vara med på minigames och rebella som T. Mitt IGN är "GympaPåse" och om jag var admin skulle jag behandla alla med respekt och om någon skulle behöver hjälp med något så ställer jag alltid upp.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag har varit admin på ett flertal discord servrar med mer än 100 personer, jag är helt ok på att programmera och jag har ungefär 100-150 timmar på olika jailbreak servrar. Jag tycker också att det är roligt att prata med folk och diskutera om vad som helst. I detta fall om jag hade varit admin så hade jag kunnat förklara för någon varför de inte skulle bli unmutade eller något liknande.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jag är en lugn person som gillar att få andra att ha kul. Jag kan också vara seriös om det behövs och jag kan mycket om "admin" rollen. Jag har varit admin på flera andra servrar och jag är flytande på engelska. Jag är aldrig otillgänglig så om jag behövs på servern kan jag komma in direkt utan några problem.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Nej, inte vad jag minns iallafall.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Jag är ganska säker att jag började någonstans i mitten av 2019. Sedan tog jag en liten paus from cs och i december började jag spela igen.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag går fortfarande i skolan och jag brukar sluta någonstans vid 2 eller 3 tiden så jag kan spela i ungefär 3-4 timmar på vardagar och 5 eller flera timmar på helger. Som jag skrev innan så spelar jag också badminton så på onsdagar börjar min träning 17.00 så jag hinner komma hem från skolan och spela ungefär 1 timma och 19.00 hinner jag spela i 2 timmar ungefär.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Om någon vill kontakta mig är min discord: Itzyaboi#3946

Status
Not open for further replies.