Adminansökan empa

Status
Not open for further replies.

empa

Member
Mar 26, 2021
0
0
1
User name: empa

Vilka servrar vill du bli admin på?
HNS Pre

Information om dig
Heter Emil Pålsson, är 17 år gammal, fyller 18 om ett halvår ungefär. Är väldigt intresserad i datorer osv och spelar dagligen. Min hobby är att sitta vid datorn, har även andra hobbys som att fiska och köra skoter tillexempel. Mitt ign är empa

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag är inte en programmerare men jag skulle kunna hjälpa communityn genom att få bort folk som är toxic tillexempel. Vet väldigt många inne på pwnZONE som är grymt otrevliga och använder grymt olämpliga ord osv.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jag är ABSOLUT inte en snöflinga :)'D) Men jag vill få bort ''toxicness'' från denna server och hjälpa servern så gott jag kan. Älskar att hjälpa folk/servrar men saker dom vill få gjort. Det är allra bästa jag vet.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Nej jag har aldrig blivit bannad på någon av era servrar.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Började spela på era servrar 2019 om jag minns rätt. Vet att det har varit nått år jag har spelat.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag har inget jobb, men däremot går jag skola men är alltid hemma mellan 12-4 varje dag. Jag kan dedikera ungefär 3-6 timmar varje dag på denna server. Och jag finns nästintill alltid tillgänglig ifall man behöver hjälp eller någon liknande.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Humor är väl en del av mig om jag kan beskriva det så :) Retas med folk förekommer väl också nångång men aldrig så att det blir otrevligheter. Tack för mig :)

Robin Söder

Head-Admin
Aug 17, 2019
2
7
3
Nekad, vi behöver se dig lite mer aktiv och det skulle inte skada med lite mer info i ansökan

Status
Not open for further replies.