Adminansökan etunalucas

Status
Not open for further replies.

etunalucas

Trial-Admin
Dec 12, 2019
6
5
3
16
Södermanland, Eskilstuna
User name: etunalucas

Vilka servrar vill du bli admin på?
SWE only retake

Information om dig
Mitt namn är Lucas och är 16 år. Jag går el- och energiprogrammet på gymnasiet i Eskilstuna, där jag bor. Just nu bor jag hemma med mina föräldrar och eftersom jag är den enda som bor hemma så får jag mycket fritid som jag spenderar på att hänga med vänner och spela.

Jag har ett intresse av musik ("dj" och keyboard). Så jag brukar hänga med min bror då och då på hans spelningar på klubbar.

Jag är ofta ganska glad och positiv vilket göra att folk tycker om att vara med mig, bjuder alltid på mig själv. Men ordning och reda är viktigt för mig.

Mitt ign är "Luffe #NOCCO"

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Har inte varit admin nån gång, men jag kan lite programmering (Python) och eftersom jag går el så lär vi oss hur man beter sig ute på APL osv.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jag har en förmåga att kunna prata med folk lätt, gällande bråk eller i allmänhet. Där är jag opartisk och lyssnar på vad alla folk har och säga innan jag bestämmer mig, samt att jag behandlar folk lika.
Eftersom jag är ganska glad och får många på bra humör så skulle jag nog bidra till att folk blir gladare på servern och jag är ofta inne på servern.

Som sagt så är jag inne på servern ofta, ganska tidigt på helger när dem flesta admins inte är inne vilket har resulterat i att olika tillfällen där admins skulle behövas så är man tvungen att använda "calladmin".

Servern är ett ställe där man ska kunna komma och spela på utan att bli mobbad eller diskriminerad, samt så ska det vara kul. Detta är vad jag eftersträvar.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Har aldrig blivit bestraffad.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Har spelat på servern i kanske två månader nu och känner dem flesta som är inne.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag går i gymnasiet vilket innebär att jag kommer hem runt kl 3 på vardagarna. Men pga att vi inte har mycket plugg så har jag tid att spendera på spelande, runt 1-3 timmar.

På helger kan jag spendera 3-4 timmar inne på servern.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
#buRstSquAd
Coolberg<3

Last edited:

Rand

Admin
Dec 1, 2019
3
4
3
+rep Du är inne varenda gång jag kommer in i SWE only Retake
+rep Trevlig och använder ett vårdat språk in-game
+rep mogen

Best of Luck!​

Yours Truly, Rand.

• Like
Reactions: etunalucas

coolberg

Admin
Aug 14, 2019
1
5
3
+rep aktiv
+rep positiv personlighet, alltid glad.
-rep kan få problem att tas på allvar

många admins på retake just nu, lycka till.

• Like
Reactions: etunalucas

Sebbe

Admin
May 21, 2019
1
9
3
17
Stockholm
"
[18:51]