Adminansökan GodTim

Status
Not open for further replies.

GodTim

Member
Aug 20, 2019
0
0
1
User name: GodTim/TimTim

Vilka servrar vill du bli admin på?
Bhop

Information om dig
Jag heter tim jag gillar att spela cs go och bhopa pwnzone som jag sitter och gör varje dag. sen gillar jag att vara ute och träna på cykel och jag jobbar som en rallare, är 18 år jad det är inte så mycket att säga om mig är inte så speciell person

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
varit admin förut på denna server och kan dom flesta reglerna vart demotad för jag slutade spela cs i några månader.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
för jag kommer faktiskt vara en admin som sitter inne på servern. bhop servern har nästan aldrig nån admin inne på den och jag sitter och bhoppar varje kväll/dag

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
nej

Hur länge har du spelat på våra servrar?
vet ej, tror typ i månaden före augusti i 2019 började jag spela på pwnzone men tog senare en lång paus och har nu kommit tillbaka för jag har börjat gillat cs go och bhoppa igen.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
sitter å bhopar varje dag nästan så typ 3-5 timmar om dagen

Last edited:

GodTim

Member
Aug 20, 2019
0
0
1
- REP väldigt dålig ansökan samt otroligt kort.
- REP känns väldigt ung som person. Lallar i sin ansökan känns inte mogen nog att få admin rollen.
ok nu är jag ung också. och jag har skrivit i ansökan som det står man ska skriva så`? jag vet inte hur jag lallar i den

GodTim

Member
Aug 20, 2019
0
0
1
ni kan snälla etablera er hur ni kan säga att jag är omogen när ni inte ens har träffat mig?

Desra

Head-Admin
May 20, 2019
8
13
3
Skriv gärna mer på din ansökan.

varit admin förut på denna serever
Även fast du har varit admin här förut så får du gärna uttrycka dina kunskaper inom rollen PGA det var ett väldigt bra tag sen du var admin på servern.

Titta gärna på andras ansökningar som stöd

yorchE

Admin
Jun 19, 2019
3
13
3
-Rep ser dig inte inne på bhop
-Rep kort ansökan.
Om du nu har varit admin tidigare på serven så behöver du etablera varför du ska bli admin igen och vill veta varför du blev demotad.

GodTim

Member
Aug 20, 2019
0
0
1
Skriv gärna mer på din ansökan.

varit admin förut på denna serever
Även fast du har varit admin här förut så får du gärna uttrycka dina kunskaper inom rollen PGA det var ett väldigt bra tag sen du var admin på servern.

Titta gärna på andras ansökningar som stöd
gjorde den så lång jag kunde. är ingen människa som är bra batt skriva texter

GodTim

Member
Aug 20, 2019
0
0
1
-Rep ser dig inte inne på bhop
-Rep kort ansökan.
Om du nu har varit admin tidigare på serven så behöver du etablera varför du ska bli admin igen och vill veta varför du blev demotad.
läggde till lite på den och varför jag vart demotad sen så är mina tider jag bhoppar lite konstiga. sitter på kvällarna och mornarna och bhoppar

Calle

Helper
May 20, 2019
1
6
3
Tja GodTim!

Försök att utveckla dina svar mer, speciellt på frågan om varför just du ska bli admin. En anna sak du kan tänka på är att istället för att svara på varje kommentar som läggs i tråden, ta in det som står och se om du kan ändra på något.

Lycka till!

GodTim

Member
Aug 20, 2019
0
0
1
Tja GodTim!

Försök att utveckla dina svar mer, speciellt på frågan om varför just du ska bli admin. En anna sak du kan tänka på är att istället för att svara på varje kommentar som läggs i tråden, ta in det som står och se om du kan ändra på något.

Lycka till!
det var ju dewt jag gjorde med yorche och desras kommentar. jag la till extra

Status
Not open for further replies.