Application Adminansökan heyze

heyze

Member
Dec 23, 2019
2
2
3
User name: heyze

Vilka servrar vill du bli admin på?
bhop eller mg course (helst båda)

Information om dig
Jag heter Chester, jag är 18 år gammal jag har blivigt declinad 5 millioner gånger, den senaste var för att jag var inaktiv efter att ha varigt sjuk i en väcka q:^)

Jag sitter typ bara inne på bhop och mg course (mest bhop på sistånde) under namnet heyze eller luffy.
mina hobbys e spel och map making

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
jag håller på med photoshop, after effects, premiere pro, och har 250 timmar på hammer editor 8)

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
jag har suttit inne på bhop servern i en väcka och har inte sett en enda admin inne.
jag är rättvis men bestämd och är väldigt aktiv

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
yes. blev kickad för en bhop macro och har blivigt mutad många gånger men det var väldigt länge sen senaste året eller två har jag betett mig

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Sen den hette zhells mg vet inte exact hur mycket men skulle säga sen 2017 2016 kanske

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
jävligt mycket tid, jag har ingen skola och har inte hittat ett jobb än och det kan dröja, jag lägger mest av min tid ner på community servrar (mest pwnzone ofc q:^)) så tid är inget problem

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
ville bara säga att sist när jag blev nekad var det utav en ny head admin som inte hadde spelat på ett tag, när han såg min ansökan var det precis när jag hade legat sjuk med covid i en och en halv väcka. det var nog allt skulle vara kul att kunna hjälpa till 8)

yorchE

Admin
Jun 19, 2019
7
11
3
-Rep kort ansökan, försök att lägga mer tid tid i din ansökan för att få en större chans att bli admin

Har inte sett dig inne på bhop eller mg, men på bhoppen när jag är inne så har jag inte koll på vilka som spelar men på mg så har jag inte märkt att du har varit inne, kan ha missat dig. Så jag kommer inte sätta + eller - än eftersom jag har ingen aning atm. Kommer se om du är inne på serven eller inte de närmaste dagarna och ändrar detta efter vad jag ser.

heyze

Member
Dec 23, 2019
2
2
3
-Rep kort ansökan, försök att lägga mer tid tid i din ansökan för att få en större chans att bli admin

Har inte sett dig inne på bhop eller mg, men på bhoppen när jag är inne så har jag inte koll på vilka som spelar men på mg så har jag inte märkt att du har varit inne, kan ha missat dig. Så jag kommer inte sätta + eller - än eftersom jag har ingen aning atm. Kommer se om du är inne på serven eller inte de närmaste dagarna och ändrar detta efter vad jag ser.
fair, har inte varigt aktiv mycket på dagarna har mest suttit uppe på kväll / nätter på sistånde