Application Adminansökan J.D

J.D

Member
Jun 14, 2020
1
0
1
15
Sweden
User name: J.D

Vilka servrar vill du bli admin på?
SWE Only Retake

Information om dig
mitt namn är Jakob Dahlkar, jag är föd 2005 och mina intressen är bilar och MMA jag har tränat MMA förut men gör inte det längre nu är det mera något jag kollar på. in game så heter jag "J.D". jag bor i Norrtälje just nu och har gjort det i ungefär 6-7 år innan det så bodde jag i Upplands Väsby och vi hade ett lands ställe här i Norrtälje och så fort det var helg eller när vi var lediga så åkte vi alltid ut hit för att vi tyckte så mycket om det här stället och sen så blev det så att vi flyttade ut hit. jag har spelat cs jätte länge började spela Source och sän så släpptes csgo och sen dess så har jag alltid spelat csgo. min pappa har inspirerat mig under hela mitt liv han har spelat i elit serien i battlefield, han själv spelar lite cs han är lite för gammal så han är inte den bästa. om inte min pappa hade spelat när jag var liten tror jag att jag aldrig hade börjat spela så tidigt som jag gjorde.

jag har haft det väldigt jobbigt i mitt liv jag har inte mått så bra har haft många problem och det gick inte så bra för mig i skolan.
jag har fär ungefär ett år sen insätt att jag måste göra något med mitt liv jag nu idag mår jätte bra jag har värdens bästa tjej mina betyg i skolan är jätte bra jag har verkligen växt upp och lärt mig från många misstag.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
jag har varit admin på PWNzone för ksk 2 år sen nu, jag var själv väldigt konstig och jag känner knappt igen mig själv om jag tittar tillbaka.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
det som jag själv kan tycka att jag har lyckats med i mitt liv är att från att vara den där jobbiga p12 och F barnet i skolan till att idag må bra och har på ett år lyckats höja min betyg otroligt mycket så tycker jag själv att det kanske är lite unikt.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
jag vet inte riktigt jag har säkert blivit mutade något gång men inte mer en så tror jag inte.
jag har dock blivit boret tagen som admin om det är ett straff jag tror att det var för att något tyckte att jag var toxic eller om det var för att jag slutade med cs lite då på den tiden men det var då jag var som värst mådde inte bra i mitt liv.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
jag har kanske spelat 3-2 år vet inte riktigt.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
jag brukar sitta vid datorn 4-3 timmar på vardagar och helger när man kan va uppe på natten så kanske det blir runt 5-6 timmar.
sen spelar jag inte hela tiden bara på servrarna så kanske runt 3-2 timmar varje dag.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
jag har ADD och dyslexi jag tar mediciner för ADD. jag vet att jag har ADD men jag är en väldigt lugn person och jag kan ta saker seriöst och kan vara rolig om man har rätt humor.

skriv till mig om ni har frågor.
Discord: J.D#7493
steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198852452757/

Calle

Trial-Admin
May 20, 2019
1
5
3
Tja man!

Du var en relativt trevlig admin förut. Snackade med dig för ett tag sedan, och du var detsamma. Därefter lägger jag en +rep på din ansökan.

Lycka till!

• Like
Reactions: J.D

yorchE

Admin
Jun 19, 2019
2
9
3
Spelade med dig före du var admin och när du var, Du var en trevlig grabb men du hade en ganska kort stubin. Men som det verkar nu som du skrev så har du själv insett hur ditt beteende var och jag tror starkt att du har förändrats och är en väldigt trevlig och en as go grabb. Så jag ger dig ett fint +Rep.

Lycka till!

• Like

k1-csg0

Admin
Jun 24, 2019
1
3
3
Norrköping
+Rep
- Aktiv
- Trevlig och bra social kompetens
- Tidigare erfarenheter

Däremot är det mycket admins just nu.

Lycka till!

• Like

HankiPanki

Trial-Admin
Jun 20, 2020
1
1
3
Medelpad, Timrå
Jag spelar inte på swe only retakes så ofta men du har varit inne på mg course några gånger och du känns som en riktigt skön kille och du gjorde en bra admin ansökan och där av ger jag dig +rep :D Good Luck :D

• Like