Application Adminansökan Noccela

Noccela

Member
May 8, 2020
1
0
1
User name: Noccela / Peetu Kivimaa.

Vilka servrar vill du bli admin på?
Pwnzone retake. (Svenska)

Information om dig
Hej mitt riktiga namn är Peetu Kivimaa. Jag bor i Finland. Jag är 15 år och mina hobbyer inkluderar innebandy, spela spel, simning, mopedkörning och cykeltur. På sommaren går jag ut mycket på en cykel / moped. Jag har många vänner. Jag är bra att tro att andra kan göra alla möjliga saker. Jag är ganska modig, jag uppmuntrar andra. Min höjd är 160 centimeter och jag väger cirka 45 kilo.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Tja, jag gör inte så att säga någon erfarenhet från andra servrar, men jag har läst reglerna och spelat en aktiv i Pwnzone jailbreak. Jag är pålitlig och jag kanske har lite erfarenhet av att fotografera. Jag känner till alla regler. Jag har en lång spelupplevelse. Jag menar, jag har erfarenhet i ett normalt spelformat och workshop, communityserverupplevelse.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Förklara varför vi ska välja dig.
Eftersom mina styrkor inkluderar uppmuntran och vänlighet mot andra. Jag blir sällan nervös för någon. Jag skulle inte vara nervös och förbjuda någon. Jag är inte självisk. Voimiini a Moys andra incitament och jag är väldigt bekväm. Jag pratar mycket med andra. Jag kan räkna ut saker och ting. Jag är ganska smart, jag skryter också rättigheter. Jag är inte en mobbare, jag är ganska modig.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Om så är fallet, utarbeta varför.
Jag är inte. Jag har varit på alla tjänster och bekvämligheter jag har aldrig fått några förbud från servern, men jag har fått förbud cs, eftersom datorn inte ibland är för trött att gå cs wingman, så ibland får jag förbuden, men felet är inte i mig. Jag har aldrig dragit massorna. Jag har en gång fri döda, men jag har lagt dödet i konsolen. Förresten, jag har inte brutit reglerna på något sätt.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Användarnamn: Noccela / Peetu Kivimaa.
Ganska mycket upp till 20 timmar. Jag gillar att spela på dina servrar, så det är därför jag har spelat i cirka 20 timmar / totalt 20 timmar. Jag har spelat ganska länge och jag vill ta en paus ibland, men jag spelar ofta. Jag spelar ungefär varannan dag.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Upp till 4-5 timmar varannan dag och ja, jag spelar aktivt dig på servrarna. Men om jag blir admin kommer jag att försöka ägna så mycket tid som möjligt till dina servrar. Jag spenderar mycket tid på dina servrar.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Tja, jag har verkligen inget annat att lägga till. Jag ville bara delta i administratören och få en bra upplevelse av det, men jag ville inte administratören utan på grund av erfarenheten men också för andra saker. Till exempel skulle jag övervaka servrar. Jag ägnar också mycket tid åt dina servrar. Jag kommer inte att äga, men jag äger fortfarande. Jag ser fram emot ditt svar. Ha en trevlig vilodag till alla :)

Last edited: