Application Adminansökan riktiga unknown

Jun 24, 2020
1
0
1
User name: riktiga unknown

Vilka servrar vill du bli admin på?
BHOP

Information om dig
Jag heter Karl, har fyllt 17 år nu precis. Jag nickar AllPossibleWorlds, tidigare känd som Trevlig men tröttnade på namnet :3.
Mina hobbys på fritiden brukar vara att hänga med vänner och göra vad tonåringar gör nuförtiden, the basic stuff, träffar, fester, åka utomlands dess vidare. Jag håller också på med instrument då jag spelar guitar och håller på & startar ett band bara för kul. Bortsett från det så är det väll skolan, går i 2:a ring nu inom Samhällskunskap och ska plugga vidare till psykolog.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag har varit admin på tidigare servrar som jag nu inte kommer ihåg namnet pga mitt dåliga minne men jag har kunskap om hur admin menyerna funkar, commandsen osv. Jag har ett högt Socialt kompetens för att kommunicera med folk som har svårt att lyssna på vad jag säger. Bortsett från det så är jag inte så duktig på som exemplerna tar med som är photoshop och programering.
Admin kunskap, socialt kompetens och sourcebans kunskap (ifrån när man varit admin på andra servrar när man var lite yngre) innehaver jag iallafall. Tror servern hette CSToxic, var ett community tidigare i tiden.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Det som gör mig unik är att jag har ett bra temprament som får mig att inte reagera för starkt på när folk säger inte så rätt saker och inte lägga felaktiga bans. Och är aktiv på servern.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Förra året så höll jag på att spela inom hvh servrar efter att kolla på youtubers som gör det och jag tyckte väll det såg häftigt ut då, sen när jag skulle gå in och bhoppa som jag alltid gör så hade jag råkat vara injectat så blev jag autobannad (men blev senare ordnat). Fick lite mutes 1 eller 2 år sen, man har ju mognat. Sen fick jag en mute av mellis (Feb 12 - 2021) som var felaktig och Desra tog tag i det. Efter mutes år tillbaka så har jag mognat :).

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Jag har spelat på pwnzone sen 2017 on/off skulle jag säga. Men nu har jag börjat köra på pwnzone bara nästan.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Flera timmar, jag brukar bhoppa ganska ofta och har varit kallad mest aktiv på servern kekw.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Jag känner att jag har fått med det mesta i applyen och har inte så mycket mer att tillägga här.

Last edited: