Application Adminansökan sindre

sindre

Member
Jul 19, 2019
1
0
1
User name: sindre

Vilka servrar vill du bli admin på?
jeilbreak och 1v1

Information om dig
Hej mitt namn är sindre och är 14 år gammal och jag fyller år den 21.juli, Jag har ett stort intresse för sport t.ex så spelar jag mycket fotboll på min fritid och även att simma. Jag spelar även mycket datorspel t.ex Csgo, farming simulator 2019 och farming simulator 2018 Jag spenderar även mycket av min tid med att vara ute med vänner.

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag har mycket kunskap när det kommer till sourcebans och sourcemods sedan har jag även varit admin innan på cz (counterzone) dock var det ca 2 år sedan då den stängde ner för nått år sedan.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
det ovan men även att jag skulle personligen säga att jag är väldigt bra på att vara objektiv när det kommer till att bedöma olika situationer och inte stå på någons sida även dom som jag har en personlig kontakt med.

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Jag är rätt säker på att jag inte har fått någon form av ban eller mute/gag men om jag har fått så måste det varit för mycket länge sedan.

Hur länge har du spelat?
På pwnzone har jag spelat runt 2 månader aktivt men på jeilbreak serven ca 1 måna och aktiv på 1v1 sørveren i 4 vekor nå . jag har även spelat för ca 1 år sedan väldigt mycket på zhells serverar.

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
2-3 timar per dag.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Inte direkt vill bara tacka för att ni har lagg ner er tid på att läsa och bedöma denna admin ansökan.

Lucas

Admin
Jun 10, 2019
3
1
3
-REP
-du blev nekad i förrgår.
-Väldigt kortfattad och informationslös ansökan.