Denied Adminansökan toivo

Status
Not open for further replies.

toivo

VIP
Jul 24, 2021
0
0
1
User name: toivo

Vilka servrar vill du bli admin på?
SWE only retake

Information om dig
Mitt namn är william och jag är 15 år gammal och jag är en skön och rolig kille.
Jag bor i halmstad jag gillar att spela cs och massa andra spel.
På fritiden spelar jag mycket, gymmar och hänger med kompisar jag spenderar mest tid på spel för jag tycker det är roligast.
Min farsa är bosnisk och min morsa är svensk alltså är jag är 50% svensk och 50% bosnisk men jag kan inte prata bosniska jag har också en storebrorsa.
Jag gillar djur jag har också en katt 🐱

Har du någon förkunskap som skulle kunna hjälpa våra servrar?
Jag har varit admin på en svensk mincecraft server för 1 år sedan.
Jag var också admin på en rust server för typ ett halv år sedan jag tycker det är kul att vara admin för att jag gillar att hjälpa servrar.

Vad gör dig unik? Elaborera på varför vi borde välja just dig.
Jag är riktigt rättvis och jag gillar att prata med andra jag är rolig och skön att prata med och tramsar aldrig.
Jag har mycket fritid vilket betyder att jag kommer kunna vara inne ofta.
Jag kommer hjälpa till alla på servern genom att svara på deras frågor osv jag kommer hjälpa till jätte mycket för denna servern genom att muta folk som inte följer regler eller banna om det behövs.:)

Har du någonsin blivit bestraffad på några av våra servrar? Isåfall, elaborera till varför.
Nej det har jag aldrig.

Hur länge har du spelat på våra servrar?
Jag började spela sedan 2018 för att jag tycker spela är roligt för att man kan snacka med kompisar och ha kul tsm jag började spela csgo för ungefär 4 år sedan och jag har runt 2,500 timmar på det.
Mitt mål är att bli lvl 10 på faceit och att spela i FPL det hade varit jätte kul eller att bli skit bra på bhop :)

Hur mycket tid har du att dedikera till servern / servrarna?
Jag är inne riktigt ofta jag tror att jag kommer vara inne 1-5 timmar beror på vilken dag jag gillar verkligen MG.
Fredagar skulle jag kunna spela hur mycket som helst.

Något annat du vill tillägga som är orelaterat till de andra frågorna?
Jag är riktigt bra på longjump och 1000 tick. :):p

Superpojken

Head-Admin
Jan 21, 2020
1
7
3
21
Nekad.
Nekade dig för bara en månad sen. Dessutom har du abusat VIP.

Status
Not open for further replies.